20 February 2022
// Alıcılara məsləhətlər
Avtomobil Mühərrikinin Soyutma Sistemləri
İşləyən avtomobil mühərrikləri enerji və istilik yaradır. Müasir şəraitdə istehsal olunan avtomobil mühərriklərində iki növ soyutma sistemi mövcuddur. Hava və maye ilə soyutma. Hava ilə soyutmada mühərriklər hava ilə soyudulur və mühərrikə soyuducu yağ qoyulur. Maye ilə soyudulan mühərriklər isə mühərrikə qoyulan su və antifriz qarışığı ilə soyudulur. Son dövrdə istehsal edilən avtomobil mühərriklərində daha çox su ilə soyudulan mühərrik sistemlərinə üstünlük verilir. Hava ilə soyudulan mühərriklər zamanla soyutma prosesində stabil olmur və bu da arzuolunmaz vəziyyətlərə gətirib çıxardır
İşləyən avtomobil mühərrikləri enerji və istilik yaradır. Müasir şəraitdə istehsal olunan avtomobil mühərriklərində iki növ soyutma sistemi mövcuddur. Hava və maye ilə soyutma. Hava ilə soyutmada mühərriklər hava ilə soyudulur və mühərrikə soyuducu yağ qoyulur. Maye ilə soyudulan mühərriklər isə mühərrikə qoyulan su və antifriz qarışığı ilə soyudulur. Son dövrdə istehsal edilən avtomobil mühərriklərində daha çox su ilə soyudulan mühərrik sistemlərinə üstünlük verilir. Hava ilə soyudulan mühərriklər zamanla soyutma prosesində stabil olmur və bu da arzuolunmaz vəziyyətlərə gətirib çıxardır
Avtomobil Mühərrikinin Soyutma Sistemləri
İşləyən avtomobil mühərrikləri enerji və istilik yaradır. Müasir şəraitdə istehsal olunan avtomobil mühərriklərində iki növ soyutma sistemi mövcuddur. Hava və maye ilə soyutma. Hava ilə soyutmada mühərriklər hava ilə soyudulur və mühərrikə soyuducu yağ qoyulur. Maye ilə soyudulan mühərriklər isə mühərrikə qoyulan su və antifriz qarışığı ilə soyudulur. Son dövrdə istehsal edilən avtomobil mühərriklərində daha çox su ilə soyudulan mühərrik sistemlərinə üstünlük verilir. Hava ilə soyudulan mühərriklər zamanla soyutma prosesində stabil olmur və bu da arzuolunmaz vəziyyətlərə gətirib çıxardır.
Mühərrik niyə normadan artıq qızır?
Avtomobil sürərkən, bir çox səbəbə görə avtomobilin mühərriki su qaynatmağa başlaya bilər. Avtomobilin su qaynatması mühərrikin soyutma sistemindən və ya adi bir nasazlıq olan, mühərrik suyunun azalmasından da ola bilər. Avtomobilin lazımi sürətdə sürülməməsi avtomobilin normadan artıq qızmasına səbəb olur. Normadan artıq qızma isti havada həddindən artıq buxarlanma və ya fərqinə varmadığınız bir sızma nəticəsində də yarana bilər. Avtomobilin mühərrikindəki suyun tamamilə bitməsi də avtomobilin həddindən artıq qızmasına səbəb olur. Mühərrik suyunun azalması və avtomobilin həddindən artıq qızması da bir çox müxtəlif nasazlıqlardan qaynaqlanır. Radiator şlanqlarında və radiator qapağında çat yoxdursa, o zaman mühərrik blokunu yoxlamaq və nasazlığı aşkar etmək lazımdır. Soyuq bölgələrdə və şaxta təhlükəsi olan yerlərdə mühərrikin su axınının kəsilməməsi üçün mühərrik suyuna antifriz əlavə edilməlidir.
Mühərrikin normadan artıq qızmasına necə müdaxilə etmək olar?
Su qaynadan avtomobili dərhal kənara çəkib soyuması gözlənilməlidir. Avtomobilin mühərriki tam soyumamışdan əvvəl heç bir müdaxilə edilməməlidir. Avtomobil soyuduqdan sonra mühərrikin su çəninə təmiz və içməli su qoyulmalıdır. Daha sonra avtomobil dayandığı yerdə işə salınmalı və beləliklə, avtomobilin mühərrikinə suyun daxil olması təmin edilməlidir. Avtomobilin soyutma sisteminin nasaz olmasının qarşısını almaq və uzun illər daha yüksək performansla istifadə etmək üçün suyun səviyyəsi, şlanqlar və borular vaxtaşırı yoxlanılmalıdır. Park edilmiş avtomobili istifadə etməzdən əvvəl dörd tərəfi yoxlanılmalı və sızma olub olmadığına diqqət yetirilməlidir. Avtomobilin mühərrik suyu istifadədən asılı olaraq yoxlanılmalıdır.
Yağın azalmasının əsas səbəbləri
Ümumiyyətlə, hər bir avtomobil üçün bir qədər yağ azalması məqbuldur. Hər min kilometrə 1 litr və ya daha çox yağ itkisinin normadan artıq olması ekspertlər tərəfindən razılaşdırılıb. Bundan əlavə, 10 min kilometrə 200-300 qram yağ azalması normal görünə bilər.
Mühərrik yağının azalması
Avtomobillərdə istifadə olunan mühərrik yağının həmin avtomobilə uyğun olmaması da mühərrikin yağının azalmasına səbəb olur. Mühərrikdəki yağ halqaları yanma nəticəsində yaranan his və ya karbon hissəciklərini saxlayırsa, bu, mühərrikin yağının azalmasına səbəb olacaq.
Avtomobilin yüksək sürətlə davamlı sürülməsi mühərrikdə yağın azalmasına səbəb olur.Mühərrikdə yüksək miqdarda yağın olması mühərrikin yağın azalmasına səbəb olacaq. Avtomobilin yağ nasosunda hər hansı nasazlıq olarsa, mühərrikdə yağ çatışmazlığı problemi yarana bilər.
- Комментарии
Loading comments...